![](/system/files/ll-claim.png)
![Druckversion Druckversion](https://learninglab.uni-due.de/sites/all/modules/print/icons/print_icon.png)
Titel | Education practices mediated by digital technologies: mobilization and teachers' strategies in primary and secondary schools in Germany |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2024 |
Authors | Arruda, EPimenta, Kerres, M |
Journal | Education Sciences |
Volume | 14 |
Start Page | 838 |
Issue | 8 |
URL | https://www.mdpi.com/2227-7102/14/8/838 |
DOI | 10.3390/educsci14080838 |
Anhang:
Recent Publications
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten
- Gestaltung immersiver Lernszenarien: Generative Aktivitäten beim Lernen mit dem Anne Frank VR House
- Education practices mediated by digital technologies: mobilization and teachers' strategies in primary and secondary schools in Germany
- Editorial: Tagungsband des Jungen Forums für Medien und Hochschulentwicklung 2023
- Eine qualitative Bewertung der Stärken und Schwächen deutschsprachiger Erklärvideos im Pflegebereich
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Playing an Augmented Reality Escape Game Promotes Learning About Fake News