

Titel | A social network perspective on learning and professional development |
Publication Type | Conference Paper |
Year of Publication | 2014 |
Authors | Rehm, M, Hirschmann, M, Gruber, H, Rienties, B, Beausaert, S, Fröhlich, D, Segers, M, Van Waes, S, van den Bossche, P, Moolenaar, N, Van Petegem, P, Margaryan, A |
Conference Name | EARLI - SIG 14 (Learning and Professional Development) |
Location | Oslo, Norway |
Keywords | Network of Practice, Social Network Analysis |
Recent Publications
- Informationskompetenz: Mit produzierter und reproduzierter Information umgehen
- Virtual reality and affective learning in commemorative history teaching: Effects of immersive technology and generative learning activities
- Evidence syntheses in educational technology research: What is not published in English is not visible? A tertiary mapping review
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Agile Medienentwicklungsplanung – Überlegungen zu einem Perspektivwechsel im Zusammenspiel von Schule und Schulträger
- Informationskompetenz neu denken: Von Google zu ChatGPT
- Das Orakel von Delphi: Google versus ChatGPT