| Titel | Handy erlaubt! Smartphone und Co erobern das Klassenzimmer |
| Publication Type | Magazine Article |
| Year of Publication | 2014 |
| Authors | Heinen, R |
| Magazine | c't magazin für computer technik |
| Pagination | 112 - 115 |
| Date Published | 06/2014 |
| ISSN Number | 0724-8679 |
| Keywords | BYOD, Schulentwicklung |
| URL | http://www.heise.de/ct/inhalt/2014/14/112/ |
Anhang:
Recent Publications
- Capturing the research base: Framing a literature search on digital competences
- Detektion und Mapping forschungsmethodischerQualität in der mediendidaktischen Forschung mittelssystematischer Literaturanalysen
- Zur Qualität beruflicher Abschlussprüfungen: Psychometrik und praxisnahe Designstandards – Ausgewählte Befunde des Verbundvorhabens ASPE
- Didaktisches Design
- Virtuell verbunden – SocialVR-Plattformen im Vergleich
- Generative AI Chatbots for relf-regulated learning while balancing cognitive load: perceptions, interaction patterns, and instructional designs in K-12 learning
- Walking In Virtual Shoes: Can Creating Avatars In Social Virtual Reality Enhance Counseling Competence, Presence, Perspective Taking, Embodiment And Engagement?
