

Titel | Tweeting Teachers – Does Social Capital play a Role in Twitter Conversations among Teachers? |
Publication Type | Conference Proceedings |
Year of Publication | 2015 |
Authors | Rehm, M, Notten, A, Kerres, M |
Conference Name | EARLI 2015 |
Location | Limassol, Cyprus |
Keywords | semantic network anaylsis, social capital, Social Network Analysis, Teacher Education, two-mode network |
Recent Publications
- JFMH - Template
- JFMH - Call for Abstracts
- Media comparison studies dominate comparative research on augmented reality in education
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 1 Didaktische Designs, Konzepte und theoretische Positionen
- Digitale Bildung und Kompetenz in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf Technik und Lernen
- Virtual Reality in Vocational Training: A Study demonstrating the Potential of a VR-based Vehicle Painting Simulator for Skills Acquisition in an Apprenticeship Training
- Kooperative Schulentwicklung im digitalen Kontext Handlungsmöglichkeiten anhand dreier fiktiver Fallvignetten