

Titel | Tweeting Teachers – Does Social Capital play a Role in Twitter Conversations among Teachers? |
Medientyp | Conference Proceedings |
Year of Publication | 2015 |
Autoren | Rehm, M, Notten, A, Kerres, M |
Conference Name | EARLI 2015 |
Conference Location | Limassol, Cyprus |
Schlüsselwörter | semantic network anaylsis, social capital, Social Network Analysis, Teacher Education, two-mode network |
New Publications
- Generative learning strategies do not diminish primary students’ attitudes towards augmented reality
- Driven by emotions! The effect of attitudes on intention and behaviour regarding Open Educational Resources (OER)
- Digitales Lernen während der Covid-19- Pandemie aus Sicht von Studierenden der Erziehungswissenschaften - Handlungsempfehlungen für die Digitalisierung von Hochschullehre
- Strategien der Digitalisierung im Kontext der Pandemie: Implikationen für die Hochschulentwicklung
- Zur Bedeutung von Strategien der Digitalisierung von Studium und Lehre für die Hochschulentwicklung an deutschen Hochschulen: Nur Papiere?
