

Titel | Machbarkeitsstudie zum Aufbau und Betrieb von OER-Infrastrukturen in der Bildung |
Publication Type | Report |
Year of Publication | 2016 |
Authors | Blees, I, Hirschmann, D, Kühnlenz, A, Rittberger, M, Schulte, J, Cohen, N, Massar, T, Heinen, R, Kerres, M, Scharnberg, G, Khenkitisak, P |
Institution | DIPF |
City | Frankfurt |
Keywords | OER |
URL | http://www.pedocs.de/frontdoor.php?source_opus=11715 |
DOI |
Projekt:
Recent Publications
- Invisible borders in educational technology research? A comparative analysis
- JFMH - Template
- JFMH - Call for Abstracts
- Media comparison studies dominate comparative research on augmented reality in education
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 1 Didaktische Designs, Konzepte und theoretische Positionen
- Digitale Bildung und Kompetenz in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf Technik und Lernen
- Virtual Reality in Vocational Training: A Study demonstrating the Potential of a VR-based Vehicle Painting Simulator for Skills Acquisition in an Apprenticeship Training