Titel | Machbarkeitsstudie zum Aufbau und Betrieb von OER-Infrastrukturen in der Bildung |
Publication Type | Report |
Year of Publication | 2016 |
Authors | Blees, I, Hirschmann, D, Kühnlenz, A, Rittberger, M, Schulte, J, Cohen, N, Massar, T, Heinen, R, Kerres, M, Scharnberg, G, Khenkitisak, P |
Institution | DIPF |
City | Frankfurt |
Keywords | OER |
URL | http://www.pedocs.de/frontdoor.php?source_opus=11715 |
DOI |
Projekt:
Recent Publications
- Go green: Evaluating a VR application on biodiversity in German secondary school classrooms
- How should we teach chatbot interaction to students? A pilot study on perceived affordances and chatbot interaction patterns in an authentic K-12 setting
- Der Screening- und Kodierprozess im Critical Review. Eine vergleichende Auswertung und bildungssektorübergreifende Lessons Learned
- Forschungssynthesen im Metavorhaben Digi-EBF und Einführung in den Band
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short