

Titel | Learning in Online Social Networks: Exploring Structural and Emotional Aspects of Social Presence and as a Sense of Community |
Medientyp | Conference Paper |
Year of Publication | 2016 |
Autoren | Hölterhof, T, Rehm, M |
Conference Name | AERA 2016 |
Date Published | 04/2016 |
Publisher | American Educational Research Association |
Conference Location | Washington D.C. |
Schlüsselwörter | emotions, sense of community, social networks, social presence |
URL | http://www.aera.net/EventsMeetings/AnnualMeeting/2016AnnualMeeting/tabid/15862/ |
New Publications
- Generative learning strategies do not diminish primary students’ attitudes towards augmented reality
- Driven by emotions! The effect of attitudes on intention and behaviour regarding Open Educational Resources (OER)
- Digitales Lernen während der Covid-19- Pandemie aus Sicht von Studierenden der Erziehungswissenschaften - Handlungsempfehlungen für die Digitalisierung von Hochschullehre
- Strategien der Digitalisierung im Kontext der Pandemie: Implikationen für die Hochschulentwicklung
- Zur Bedeutung von Strategien der Digitalisierung von Studium und Lehre für die Hochschulentwicklung an deutschen Hochschulen: Nur Papiere?
