

Titel | Alles open – Alles gut? Informationelle Ökosysteme und ihr Beitrag zur Öffnung von Bildung |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2016 |
Authors | Kerres, M, Heinen, R, Getto, B |
Journal | Synergie. Fachmagazin für Digitalisierung in der Lehre |
Volume | 1 |
Start Page | 28-31 |
Issue | 2 |
ISSN Number | 2509-3088 |
Anhang:
Recent Publications
- Bildung in der digitalen Welt: (Wie) Kann digitale Kompetenz vermittelt werden?
- Suizidprävention bei Suchterkrankungen – Entwicklung, Implementierung und Evaluation von Fortbildungsund Vernetzungsmaßnahmen
- ‘Give and Take’ – higher education teachers using open educational resources
- Learning about Anne Frank in Virtual Reality: Investigating the Role of Cognitive Load
- Learning about Victims of Holocaust in Virtual Reality: The Main, Mediating and Moderating Effects of Technology, Instructional Method, Flow, Presence, and Prior Knowledge
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 2 Empirische Untersuchungen
- Invisible borders in educational technology research? A comparative analysis