

Titel | Digitalisierung von Studium & Lehre: Wer, warum und wie? |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2018 |
Book Title | Flexibles Lernen mit digitalen Medien ermöglichen – Strategische Verankerung und Erprobungsfelder guter Praxis an der Universität Duisburg-Essen |
Seiten | 17-34 |
Authors | Getto, B, Kerres, M |
Editor | van Ackeren, I, Kerres, M, Heinrichs, S |
Publisher | Waxmann |
City | Münster |
ISBN Number | 978-3-8309-3652-7 |
URL | https://www.waxmann.com/buch3652 |
Anhang:
Recent Publications
- Invisible borders in educational technology research? A comparative analysis
- JFMH - Template
- JFMH - Call for Abstracts
- Media comparison studies dominate comparative research on augmented reality in education
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 1 Didaktische Designs, Konzepte und theoretische Positionen
- Digitale Bildung und Kompetenz in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf Technik und Lernen
- Virtual Reality in Vocational Training: A Study demonstrating the Potential of a VR-based Vehicle Painting Simulator for Skills Acquisition in an Apprenticeship Training