Titel | Splitting tutor roles: Supporting online-learners with group tutors and subject tutors |
Publication Type | Conference Paper |
Year of Publication | 2004 |
Authors | Nübel, I, Kerres, M |
Conference Name | Proceedings of the 3rd EDEN Research Workshop: Supporting the Learner in Distance Education and E-Learning |
Volume | 1 |
Pagination | 324–329 |
Publisher | EDEN Conference |
Location | Oldenburg |
Anhang:
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten
- Gestaltung immersiver Lernszenarien: Generative Aktivitäten beim Lernen mit dem Anne Frank VR House
- Education practices mediated by digital technologies: mobilization and teachers' strategies in primary and secondary schools in Germany
- Editorial: Tagungsband des Jungen Forums für Medien und Hochschulentwicklung 2023
- Eine qualitative Bewertung der Stärken und Schwächen deutschsprachiger Erklärvideos im Pflegebereich
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Playing an Augmented Reality Escape Game Promotes Learning About Fake News