

Titel | Splitting tutor roles: Supporting online-learners with group tutors and subject tutors |
Medientyp | Conference Paper |
Year of Publication | 2004 |
Autoren | Nübel, I, Kerres, M |
Conference Name | Proceedings of the 3rd EDEN Research Workshop: Supporting the Learner in Distance Education and E-Learning |
Publisher | EDEN Conference |
Conference Location | Oldenburg |
Anhang:
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- RIS
New Publications
- Experiencing Flow in Virtual Reality: An investigation of complext interaction structures of learning-related variables
- Niemals ohne, aber gerne gemeinsam: Die Rolle von Schulleitungen als Schlüsselfunktion in der digitalisierungsbezogenen Schulentwicklung
- Kommentar zu "Was macht Design-Based Research zu Forschung? Die Debatte um Standards und die vernachlässigte Rolle des Designs" von Gabi Reinmann
- Vocational Training in Virtual Reality: A Case Study Using the 4C/ID Model
- VR-Training für Auszubildende zum/zur Fahrzeuglackierer:in – eine Lernumgebung basierend auf dem 4C/ID-Modell
