| Titel | Splitting tutor roles: Supporting online-learners with group tutors and subject tutors |
| Publication Type | Conference Paper |
| Year of Publication | 2004 |
| Authors | Nübel, I, Kerres, M |
| Conference Name | Proceedings of the 3rd EDEN Research Workshop: Supporting the Learner in Distance Education and E-Learning |
| Volume | 1 |
| Pagination | 324–329 |
| Publisher | EDEN Conference |
| Location | Oldenburg |
Anhang:
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Debriefing in Virtual Reality Simulations for the Development of Counseling Competences: Human-Led or AI-Guided?
- What is critical about a critical review? A methodological reflection on 20 research syntheses in digital education
- Capturing the research base: Framing a literature search on digital competences
- Detektion und Mapping forschungsmethodischer Qualität in der mediendidaktischen Forschung mittels systematischer Literaturanalysen
- Digitale Bildung und Medienpädagogik als Gegenstand der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
- Zur Qualität beruflicher Abschlussprüfungen: Psychometrik und praxisnahe Designstandards – Ausgewählte Befunde des Verbundvorhabens ASPE
- Didaktisches Design
