

Titel | Splitting tutor roles: Supporting online-learners with group tutors and subject tutors |
Publication Type | Conference Paper |
Year of Publication | 2004 |
Authors | Nübel, I, Kerres, M |
Conference Name | Proceedings of the 3rd EDEN Research Workshop: Supporting the Learner in Distance Education and E-Learning |
Volume | 1 |
Pagination | 324–329 |
Publisher | EDEN Conference |
Location | Oldenburg |
Anhang:
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Bildung in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf wirkmächtige Technik und Didaktik
- JFMH - Template
- JFMH - Call for Abstracts
- Media comparison studies dominate comparative research on augmented reality in education
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 1 Didaktische Designs, Konzepte und theoretische Positionen
- Digitale Bildung und Kompetenz in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf Subjektivation und Souveränität
- Virtual Reality in Vocational Training: A Study demonstrating the Potential of a VR-based Vehicle Painting Simulator for Skills Acquisition in an Apprenticeship Training