Titel | Geschichte erleben mit Augmented und Virtual Reality |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2019 |
Book Title | "Retten uns die Phänomene?". Lehren und Lernen im Zeitalter der Digitalisierung |
Edition | Phänomenologie in der Naturwissenschaft |
Volume | 14 |
Seiten | 127-135 |
Authors | Buchner, J |
Editor | Schön, L-H, Lesk, S |
Publisher | Logos Verlag |
City | Berlin |
Recent Publications
- How should we teach chatbot interaction to students? A pilot study on perceived affordances and chatbot interaction patterns in an authentic K-12 setting
- Der Screening- und Kodierprozess im Critical Review. Eine vergleichende Auswertung und bildungssektorübergreifende Lessons Learned
- Forschungssynthesen im Metavorhaben Digi-EBF und Einführung in den Band
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten