![](/system/files/ll-claim.png)
![Druckversion Druckversion](https://learninglab.uni-due.de/sites/all/modules/print/icons/print_icon.png)
Titel | Learning to use a digital workbench to develop competence-based tests in vocational education: Guided or explorative? |
Publication Type | Conference Proceedings |
Year of Publication | 2020 |
Authors | Buchner, J, Vonarx, A, Pfänder, P, Kerres, M |
Conference Name | 17th International Conference Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA) |
Abstract | ausgezeichnet als "Best Paper" |
Recent Publications
- Virtual reality and affective learning in commemorative history teaching: Effects of immersive technology and generative learning activities
- Evidence syntheses in educational technology research: What is not published in English is not visible? A tertiary mapping review
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Agile Medienentwicklungsplanung – Überlegungen zu einem Perspektivwechsel im Zusammenspiel von Schule und Schulträger
- Informationskompetenz neu denken: Von Google zu ChatGPT
- Das Orakel von Delphi: Google versus ChatGPT
- Go green: Evaluating a VR application on biodiversity in German secondary school classrooms