

Titel | Stages of Concern: Vorerfahrungen, Interessen und Einstellungen von Lehrkräften in Bezug auf Lehr-Lernplattform-gestütztem Unterricht in den Naturwissenschaften |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2022 |
Authors | Stürmer-Steinmann, TKatharina, Weßnigk, S, Fischer, JAlexander, Kerres, M, Neumann, K |
Journal | Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften |
Volume | 28 |
Issue | 12 |
Abstract | Die pandemiebedingten Maßnahmen haben den Wert der Digitalisierung im Bildungssektor |
URL | https://www.researchgate.net/publication/365956026_Stages_of_Concern_Vorerfahrungen_Interessen_und_Einstellungen_von_Lehrkraften_in_Bezug_auf_Lehr-Lernplattform-gestutztem_Unterricht_in_den_NaturwissenschaftenStages_of_Concern_Teachers'_Prior_Experien |
DOI | 10.1007/s40573-022-00149-2 |
Recent Publications
- Using ChatGPT is easy, using it effectively is tough? A mixed methods study on K-12 students' perceptions, interaction patterns, and support for learning with generative AI chatbots
- Who cites whom? U.S.-American authored research syntheses in the field of educational technology: a bibliometric analysis
- Editorial – Advancing perspectives in ODDE
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung
- Improving Pre-Service Teachers' Use of Research to Support Technology-Enhanced Practices
- An Overview of Commercial Virtual Reality Providers in Education: Mapping the Current Market Landscape
- Kompetenzentwicklung im ehrenamtlichen Engagement – Zwischen Eigenverantwortung und Institutionalisierung