Titel | Rezension zu Sonja Ganguin & Dorothee M. Meister (Hrsg.)(2012) Digital native oder digital naiv? Medienpädagogik der Generationen |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2012 |
Authors | Hofhues, S, Schiefner-Rohs, M |
Journal | Medien & Altern |
Volume | 1 |
Start Page | 90-91 |
Issue | 1 |
Recent Publications
- Virtual reality and affective learning in commemorative history teaching: Effects of immersive technology and generative learning activities
- Evidence syntheses in educational technology research: What is not published in English is not visible? A tertiary mapping review
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Agile Medienentwicklungsplanung – Überlegungen zu einem Perspektivwechsel im Zusammenspiel von Schule und Schulträger
- Informationskompetenz neu denken: Von Google zu ChatGPT
- Das Orakel von Delphi: Google versus ChatGPT
- Go green: Evaluating a VR application on biodiversity in German secondary school classrooms