

Titel | Bildung in der digitalen Welt: Über Wirkungsannahmen und die soziale Konstruktion des Digitalen |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2020 |
Authors | Kerres, M |
Secondary Authors | Rummler, K, Koppel, I, Aßmann, S, Bettinger, P, Wolf, KD |
Journal | MedienPädagogik: Zeitschrift für Theorie und Praxis der Medienbildung |
Volume | Jahrbuch Medienpädagogik 17: Lernen mit und über Medien in einer digitalen Welt |
Start Page | 1-32 |
ISSN Number | 978-3-9821757-5-1 |
URL | https://www.medienpaed.com/issue/view/83/40 |
DOI | 10.21240/mpaed/jb17/2020.04.24.X |
Recent Publications
- Learning about Victims of Holocaust in Virtual Reality: The Main, Mediating and Moderating Effects of Technology, Instructional Method, Flow, Presence, and Prior Knowledge
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 2 Empirische Untersuchungen
- Invisible borders in educational technology research? A comparative analysis
- JFMH - Template
- JFMH - Call for Abstracts
- Media comparison studies dominate comparative research on augmented reality in education
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 1 Didaktische Designs, Konzepte und theoretische Positionen