

Titel | Design Research for Educational Change: Methodologies for Exploring the Future of Learning |
Medientyp | Conference Proceedings |
Year of Publication | 2019 |
Autoren | Kerres, M, Getto, B |
Herausgeber | Rodgers, P |
Conference Name | Design Research for Change Symposium Design Museum, London 11-12 December 2019 |
Pagination | p. 209-220 |
Publisher | Lancaster University |
Conference Location | London Design Museum |
ISBN Number | 978-1-86220-369-3 |
Projekt:
Digi-EBF: Metavorhaben "Digitalisierung"
Kategorie:
New Publications
- Rezension von "Rolff, Hans-Günter & Thünken, Ulrich (2020). Digital gestütztes Lernen. Praxisbeispiele für eine zeitgemäße Schulentwicklung. Weinheim: Beltz
- Schulentwicklung im Kontext von Digitalisierung: Innovation und Transformation durch schulische Netzwerkarbeit
- Also sprach Zarathustra! Eine kritische Betrachtung von Mythen aus der Bildungsforschung
- Learning to use a digital workbench to develop competence-based tests in vocational education: Guided or explorative?
- Digital Storytelling as Open Pedagogy: a Sustainable Teaching Method in a Digital World
