![](/system/files/ll-claim.png)
![Druckversion Druckversion](https://learninglab.uni-due.de/sites/all/modules/print/icons/print_icon.png)
Titel | Design Research for Educational Change: Methodologies for Exploring the Future of Learning |
Publication Type | Conference Proceedings |
Year of Publication | 2019 |
Authors | Kerres, M, Getto, B |
Editor | Rodgers, P |
Conference Name | Design Research for Change Symposium Design Museum, London 11-12 December 2019 |
Pagination | p. 209-220 |
Publisher | Lancaster University |
Location | London Design Museum |
ISBN Number | 978-1-86220-369-3 |
Recent Publications
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten
- Gestaltung immersiver Lernszenarien: Generative Aktivitäten beim Lernen mit dem Anne Frank VR House
- Education practices mediated by digital technologies: mobilization and teachers' strategies in primary and secondary schools in Germany
- Editorial: Tagungsband des Jungen Forums für Medien und Hochschulentwicklung 2023
- Eine qualitative Bewertung der Stärken und Schwächen deutschsprachiger Erklärvideos im Pflegebereich
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Playing an Augmented Reality Escape Game Promotes Learning About Fake News