

Titel | Design Research for Educational Change: Methodologies for Exploring the Future of Learning |
Publication Type | Conference Proceedings |
Year of Publication | 2019 |
Authors | Kerres, M, Getto, B |
Editor | Rodgers, P |
Conference Name | Design Research for Change Symposium Design Museum, London 11-12 December 2019 |
Pagination | p. 209-220 |
Publisher | Lancaster University |
Location | London Design Museum |
ISBN Number | 978-1-86220-369-3 |
Recent Publications
- Bildung in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf wirkmächtige Technik und Didaktik
- JFMH - Template
- JFMH - Call for Abstracts
- Media comparison studies dominate comparative research on augmented reality in education
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 1 Didaktische Designs, Konzepte und theoretische Positionen
- Digitale Bildung und Kompetenz in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf Subjektivation und Souveränität
- Virtual Reality in Vocational Training: A Study demonstrating the Potential of a VR-based Vehicle Painting Simulator for Skills Acquisition in an Apprenticeship Training