![](/system/files/ll-claim.png)
![Druckversion Druckversion](https://learninglab.uni-due.de/sites/all/modules/print/icons/print_icon.png)
Titel | HandLeVR – Handlungsorientiertes Lernen in der VR-Lackierwerkstatt |
Publication Type | Presentation |
Authors | Mulders, M |
Year of Publication | 2020 |
Location | Essen |
Abstract | Präsentation auf dem Tag der Bildungsforschung - Interdisziplinäres Zentrum für Bildungsforschung der Universität Duisburg-Essen https://www.uni-due.de/imperia/md/images/izfb/tdb020/tdb2020-mulders.jpg |
Projekt:
Anhang:
Recent Publications
- Eine qualitative Bewertung der Stärken und Schwächen deutschsprachiger Erklärvideos im Pflegebereich
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Informationskompetenz neu denken: Von Google zu ChatGPT
- Digitale Bildung und Medienpädagogik als Gegenstand der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
- Using Augmented Reality for Teaching - A Hands-on Seminar Concept to Enhance Acceptance in Future Teachers
- What the Amazon can’t deliver: Lessons learned from Virtual Reality-based sustainability education
- The Virtual Painting Shop: Investigating the Effects of Interaction Techniques in Virtual Reality