Titel | HandLeVR – Handlungsorientiertes Lernen in der VR-Lackierwerkstatt |
Publication Type | Presentation |
Authors | Mulders, M |
Year of Publication | 2020 |
Location | Essen |
Abstract | Präsentation auf dem Tag der Bildungsforschung - Interdisziplinäres Zentrum für Bildungsforschung der Universität Duisburg-Essen https://www.uni-due.de/imperia/md/images/izfb/tdb020/tdb2020-mulders.jpg |
Projekt:
Anhang:
Recent Publications
- Go green: Evaluating a VR application on biodiversity in German secondary school classrooms
- How should we teach chatbot interaction to students? A pilot study on perceived affordances and chatbot interaction patterns in an authentic K-12 setting
- Der Screening- und Kodierprozess im Critical Review. Eine vergleichende Auswertung und bildungssektorübergreifende Lessons Learned
- Forschungssynthesen im Metavorhaben Digi-EBF und Einführung in den Band
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short