Titel | Work-in-Progress–The ARI2VE Model for Augmented Reality Books |
Publication Type | Conference Proceedings |
Year of Publication | 2020 |
Authors | Buchner, J, Jeghiazaryan, A |
Conference Name | 6th International Conference of the Immersive Learning Research Network (iLRN 2020) |
Pagination | 287-290 |
Publisher | IEEE |
Location | San Luis Obispo, CA, USA |
ISBN Number | 978-1-73489-950-4 |
URL | https://ieeexplore.ieee.org/document/9155110 |
DOI | 10.23919/iLRN47897.2020.9155110 |
Projekt:
Recent Publications
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten
- Gestaltung immersiver Lernszenarien: Generative Aktivitäten beim Lernen mit dem Anne Frank VR House
- Education practices mediated by digital technologies: mobilization and teachers' strategies in primary and secondary schools in Germany
- Editorial: Tagungsband des Jungen Forums für Medien und Hochschulentwicklung 2023
- Eine qualitative Bewertung der Stärken und Schwächen deutschsprachiger Erklärvideos im Pflegebereich