

Titel | Work-in-Progress–The ARI2VE Model for Augmented Reality Books |
Publication Type | Conference Proceedings |
Year of Publication | 2020 |
Authors | Buchner, J, Jeghiazaryan, A |
Conference Name | 6th International Conference of the Immersive Learning Research Network (iLRN 2020) |
Pagination | 287-290 |
Publisher | IEEE |
Location | San Luis Obispo, CA, USA |
ISBN Number | 978-1-73489-950-4 |
URL | https://ieeexplore.ieee.org/document/9155110 |
DOI | 10.23919/iLRN47897.2020.9155110 |
Projekt:
Recent Publications
- Entwicklung von Digitalkompetenz bei Lehrpersonen: Eine Auswertung vorliegender Ansätze und weiterführende Perspektiven für die Aus- und Fortbildung
- Bildung in der digitalen Welt: (Wie) Kann digitale Kompetenz vermittelt werden?
- Suizidprävention bei Suchterkrankungen – Entwicklung, Implementierung und Evaluation von Fortbildungsund Vernetzungsmaßnahmen
- ‘Give and Take’ – higher education teachers using open educational resources
- Learning about Anne Frank in Virtual Reality: Investigating the Role of Cognitive Load
- Learning about Victims of Holocaust in Virtual Reality: The Main, Mediating and Moderating Effects of Technology, Instructional Method, Flow, Presence, and Prior Knowledge
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 2 Empirische Untersuchungen