

Titel | Virtuelles Pubquiz: (k)ein Kahoot! mit Mehrwert |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2020 |
Authors | Höfler, E, Strasser, T, Buchner, J, Weißenböck, J |
Journal | Medienimpulse |
Volume | 58 |
Issue | 3 |
ISSN Number | 2307-3187 |
URL | https://journals.univie.ac.at/index.php/mp/article/view/3633/3862 |
DOI | 10.21243/mi-03-20-22 |
Recent Publications
- Improving Pre-Service Teachers' Use of Research to Support Technology-Enhanced Practices
- An Overview of Commercial Virtual Reality Providers in Education: Mapping the Current Market Landscape
- Kompetenzentwicklung im ehrenamtlichen Engagement – Zwischen Eigenverantwortung und Institutionalisierung
- Editorial – Inaugurating the Journal of Open, Distance, and Digital Education (JODDE)
- Uni- und bidirektionaler Wissenstransfer: Wie kommunizieren Forschungsprojekte zur Digitalisierung mit der Bildungspraxis?
- Informationskompetenz: Mit produzierter und reproduzierter Information umgehen
- Virtual reality and affective learning in commemorative history teaching: Effects of immersive technology and generative learning activities