

Titel | Offen gemacht: Der Stand der internationalen evidenzbasierten Forschung zu Open Educational Resources (OER) |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2021 |
Authors | Otto, D, Schröder, N, Diekmann, D, Sander, PC |
Journal | Zeitschrift für Erziehungswissenschaften (ZfE) |
Keywords | Internationale empirische Forschung, OER, Open Educational Resources, Systematic Mapping |
Abstract | Open Educational Resources (OER) bilden ein wichtiges Element im Diskurs über eine |
URL | https://link.springer.com/article/10.1007%2Fs11618-021-01043-2#citeas |
DOI | 10.1007/s11618-021-01043-2 |
Recent Publications
- Improving Pre-Service Teachers' Use of Research to Support Technology-Enhanced Practices
- An Overview of Commercial Virtual Reality Providers in Education: Mapping the Current Market Landscape
- Kompetenzentwicklung im ehrenamtlichen Engagement – Zwischen Eigenverantwortung und Institutionalisierung
- Editorial – Inaugurating the Journal of Open, Distance, and Digital Education (JODDE)
- Uni- und bidirektionaler Wissenstransfer: Wie kommunizieren Forschungsprojekte zur Digitalisierung mit der Bildungspraxis?
- Informationskompetenz: Mit produzierter und reproduzierter Information umgehen
- Virtual reality and affective learning in commemorative history teaching: Effects of immersive technology and generative learning activities