| Titel | School Education in a Virtual Space: Between Damage Control, School Development and Innovation |
| Publication Type | Conference Proceedings |
| Year of Publication | 2021 |
| Authors | Wilmers, A, Waffner, B |
| Editor | Isaías, P, Ifenthaler, D, Sampson, DG |
| Conference Name | 18th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2021) |
| Publisher | IADIS Press |
| Location | Virtual |
| ISBN Number | 978-989-8704-33-7 |
Recent Publications
- Debriefing in Virtual Reality Simulations for the Development of Counseling Competences: Human-Led or AI-Guided?
- What is critical about a critical review? A methodological reflection on 20 research syntheses in digital education
- Capturing the research base: Framing a literature search on digital competences
- Detektion und Mapping forschungsmethodischer Qualität in der mediendidaktischen Forschung mittels systematischer Literaturanalysen
- Digitale Bildung und Medienpädagogik als Gegenstand der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
- Zur Qualität beruflicher Abschlussprüfungen: Psychometrik und praxisnahe Designstandards – Ausgewählte Befunde des Verbundvorhabens ASPE
- Didaktisches Design
