| Titel | Lernaktivierung in digitalen Lernangeboten mit myScripting designen |
| Publication Type | Book Chapter |
| Year of Publication | 2022 |
| Book Title | Inverted Classroom and beyond 2021. 10 Jahre #icmbeyond |
| Seiten | 21-35 |
| Authors | Müller, C, Buchner, J, Erlemann, J, Spörri, S |
| Publisher | Books on Demand |
| City | Graz |
| ISBN Number | 978-3-7557-4916-5 |
| URL | https://fnma.at/content/download/2459/14175 |
Recent Publications
- Debriefing in Virtual Reality Simulations for the Development of Counseling Competences: Human-Led or AI-Guided?
- What is critical about a critical review? A methodological reflection on 20 research syntheses in digital education
- Capturing the research base: Framing a literature search on digital competences
- Detektion und Mapping forschungsmethodischer Qualität in der mediendidaktischen Forschung mittels systematischer Literaturanalysen
- Digitale Bildung und Medienpädagogik als Gegenstand der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
- Zur Qualität beruflicher Abschlussprüfungen: Psychometrik und praxisnahe Designstandards – Ausgewählte Befunde des Verbundvorhabens ASPE
- Didaktisches Design
