Titel | Didaktische Konzeption von CSCL-Arrangements |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2012 |
Book Title | CSCL-Kompendium 2.0: Lehr- und Handbuch zum computerunterstützten, kooperativen Lernen |
Edition | 2 |
Seiten | 254-260 |
Authors | Kerres, M, Nattland, A |
Editor | Haake, J, Schwabe, G, Wessner, M |
Publisher | Oldenburg |
City | München |
ISBN Number | 978-3-486-59911-4 |
URL | https://www.researchgate.net/publication/364901706_38_Didaktische_Konzeption_von_CSCL-Arrangements |
DOI | 10.1524/9783486716825.254 |
Recent Publications
- Go green: Evaluating a VR application on biodiversity in German secondary school classrooms
- How should we teach chatbot interaction to students? A pilot study on perceived affordances and chatbot interaction patterns in an authentic K-12 setting
- Der Screening- und Kodierprozess im Critical Review. Eine vergleichende Auswertung und bildungssektorübergreifende Lessons Learned
- Forschungssynthesen im Metavorhaben Digi-EBF und Einführung in den Band
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short