| Titel | Edutags. Social Tagging im Schulalltag und in der Lehrerbildung |
| Publication Type | Magazine Article |
| Year of Publication | 2014 |
| Authors | Heinen, R, Scharnberg, G, Blees, I |
| Magazine | Computer + Unterricht |
| Volume | 93 |
| Pagination | 47-49 |
| Date Published | 02/2014 |
Recent Publications
- Capturing the research base: Framing a literature search on digital competences
- Detektion und Mapping forschungsmethodischerQualität in der mediendidaktischen Forschung mittelssystematischer Literaturanalysen
- Zur Qualität beruflicher Abschlussprüfungen: Psychometrik und praxisnahe Designstandards – Ausgewählte Befunde des Verbundvorhabens ASPE
- Didaktisches Design
- Virtuell verbunden – SocialVR-Plattformen im Vergleich
- Generative AI Chatbots for relf-regulated learning while balancing cognitive load: perceptions, interaction patterns, and instructional designs in K-12 learning
- Walking In Virtual Shoes: Can Creating Avatars In Social Virtual Reality Enhance Counseling Competence, Presence, Perspective Taking, Embodiment And Engagement?
