| Titel | Edutags. Social Tagging im Schulalltag und in der Lehrerbildung |
| Publication Type | Magazine Article |
| Year of Publication | 2014 |
| Authors | Heinen, R, Scharnberg, G, Blees, I |
| Magazine | Computer + Unterricht |
| Volume | 93 |
| Pagination | 47-49 |
| Date Published | 02/2014 |
Recent Publications
- Debriefing in Virtual Reality Simulations for the Development of Counseling Competences: Human-Led or AI-Guided?
- What is critical about a critical review? A methodological reflection on 20 research syntheses in digital education
- Capturing the research base: Framing a literature search on digital competences
- Detektion und Mapping forschungsmethodischer Qualität in der mediendidaktischen Forschung mittels systematischer Literaturanalysen
- Digitale Bildung und Medienpädagogik als Gegenstand der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
- Zur Qualität beruflicher Abschlussprüfungen: Psychometrik und praxisnahe Designstandards – Ausgewählte Befunde des Verbundvorhabens ASPE
- Didaktisches Design
