Titel | Edutags. Social Tagging im Schulalltag und in der Lehrerbildung |
Publication Type | Magazine Article |
Year of Publication | 2014 |
Authors | Heinen, R, Scharnberg, G, Blees, I |
Magazine | Computer + Unterricht |
Volume | 93 |
Pagination | 47-49 |
Date Published | 02/2014 |
Recent Publications
- Evidence syntheses in educational technology research: What is not published in English is not visible? A tertiary mapping review
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Agile Medienentwicklungsplanung – Überlegungen zu einem Perspektivwechsel im Zusammenspiel von Schule und Schulträger
- Informationskompetenz neu denken: Von Google zu ChatGPT
- Das Orakel von Delphi: Google versus ChatGPT
- Go green: Evaluating a VR application on biodiversity in German secondary school classrooms
- How should we teach chatbot interaction to students? A pilot study on perceived affordances and chatbot interaction patterns in an authentic K-12 setting