

Titel | Edutags. Social Tagging im Schulalltag und in der Lehrerbildung |
Publication Type | Magazine Article |
Year of Publication | 2014 |
Authors | Heinen, R, Scharnberg, G, Blees, I |
Magazine | Computer + Unterricht |
Volume | 93 |
Pagination | 47-49 |
Date Published | 02/2014 |
Recent Publications
- JFMH - Template
- JFMH - Call for Abstracts
- Media comparison studies dominate comparative research on augmented reality in education
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 1 Didaktische Designs, Konzepte und theoretische Positionen
- Digitale Bildung und Kompetenz in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf Technik und Lernen
- Virtual Reality in Vocational Training: A Study demonstrating the Potential of a VR-based Vehicle Painting Simulator for Skills Acquisition in an Apprenticeship Training
- Kooperative Schulentwicklung im digitalen Kontext Handlungsmöglichkeiten anhand dreier fiktiver Fallvignetten