

Titel | Social Media: Social Opportunity Spaces for Informal Learning among Teachers? |
Publication Type | Conference Paper |
Year of Publication | 2016 |
Authors | Rehm, M |
Conference Name | AERA 2016 |
Publisher | American Educational Research Association |
Location | Washington D.C. |
Keywords | Bibliometric Analysis, informal education, social capital, Social Media, Social Network Analysis, Teacher Education |
URL | http://www.aera.net/EventsMeetings/AnnualMeeting/2016AnnualMeeting/tabid/15862/ |
Recent Publications
- Bildung in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf wirkmächtige Technik und Didaktik
- JFMH - Template
- JFMH - Call for Abstracts
- Media comparison studies dominate comparative research on augmented reality in education
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 1 Didaktische Designs, Konzepte und theoretische Positionen
- Digitale Bildung und Kompetenz in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf Subjektivation und Souveränität
- Virtual Reality in Vocational Training: A Study demonstrating the Potential of a VR-based Vehicle Painting Simulator for Skills Acquisition in an Apprenticeship Training