| Titel | Participatory assessment for organizing inquiry in educational videogames and beyond. |
| Publication Type | Book Chapter |
| Year of Publication | 2012 |
| Book Title | Orchestrating inquiry learning: Contemporary perspectives on supporting scientific inquiry learning |
| Seiten | 146-174 |
| Authors | Hickey, DT, Filsecker, M |
| Editor | Scanlon, E, Sharples, M, Littleton, K |
| Publisher | Taylor and Francis |
| City | London |
| ISBN Number | 0415601134 |
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- What is critical about a critical review? A methodological reflection on 20 research syntheses in digital education
- Capturing the research base: Framing a literature search on digital competences
- Detektion und Mapping forschungsmethodischer Qualität in der mediendidaktischen Forschung mittels systematischer Literaturanalysen
- Digitale Bildung und Medienpädagogik als Gegenstand der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
- Zur Qualität beruflicher Abschlussprüfungen: Psychometrik und praxisnahe Designstandards – Ausgewählte Befunde des Verbundvorhabens ASPE
- Didaktisches Design
- Virtuell verbunden – SocialVR-Plattformen im Vergleich
