

Titel | Participatory assessment for organizing inquiry in educational videogames and beyond. |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2012 |
Book Title | Orchestrating inquiry learning: Contemporary perspectives on supporting scientific inquiry learning |
Seiten | 146-174 |
Authors | Hickey, DT, Filsecker, M |
Editor | Scanlon, E, Sharples, M, Littleton, K |
Publisher | Taylor and Francis |
City | London |
ISBN Number | 0415601134 |
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Presence and Flow as Moderators in XR-based Sustainability Education
- Systemische Schulentwicklungsberatung im Kontext der Digitalisierung am Beispiel von Schulentwicklungsprozessen und regional organisierten Schulnetzwerken
- Forschungssynthesen in der Mediendidaktik. Ansätze und Herausforderungen (Editorial)
- Material teilen? Eine Untersuchung zu Praktiken der Entwicklung und Nutzung digitaler Unterrichtsmaterialien von Lehrpersonen an Schulen in Deutschland
- How to Promote the Use of Open Educational Resources (OER) in Higher Education. A Parley with OER Experienced Teachers
- Kompetenzorientierte Prüfungserstellung - Eine digitale Workbench zur Konstruktion von Prüfungsaufgaben in der kaufmännischen Berufsbildung
- Cognitive Biases in Screening Processes: Search Strategies in Educational Technology Research - A Systematic Review on Learning with Virtual Reality