Titel | School Education in a Virtual Space: Between Damage Control, School Development and Innovation |
Publication Type | Conference Proceedings |
Year of Publication | 2021 |
Authors | Wilmers, A, Waffner, B |
Editor | Isaías, P, Ifenthaler, D, Sampson, DG |
Conference Name | 18th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2021) |
Publisher | IADIS Press |
Location | Virtual |
ISBN Number | 978-989-8704-33-7 |
Recent Publications
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten
- Gestaltung immersiver Lernszenarien: Generative Aktivitäten beim Lernen mit dem Anne Frank VR House
- Education practices mediated by digital technologies: mobilization and teachers' strategies in primary and secondary schools in Germany
- Editorial: Tagungsband des Jungen Forums für Medien und Hochschulentwicklung 2023
- Eine qualitative Bewertung der Stärken und Schwächen deutschsprachiger Erklärvideos im Pflegebereich
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Playing an Augmented Reality Escape Game Promotes Learning About Fake News