Titel | A Systematic Map of Research Characteristics in Studies on Augmented Reality and Cognitive Load |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2021 |
Authors | Buchner, J, Buntins, K, Kerres, M |
Journal | Computers and Education Open |
URL | https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666557321000070 |
DOI | 10.1016/j.caeo.2021.100036 |
Recent Publications
- How should we teach chatbot interaction to students? A pilot study on perceived affordances and chatbot interaction patterns in an authentic K-12 setting
- Der Screening- und Kodierprozess im Critical Review. Eine vergleichende Auswertung und bildungssektorübergreifende Lessons Learned
- Forschungssynthesen im Metavorhaben Digi-EBF und Einführung in den Band
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten