Titel | Students as designers of augmented reality: Impact on learning and motivation in computer science |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2021 |
Authors | Buchner, J, Kerres, M |
Journal | Multimodal Technologies and Interaction |
Volume | 5 |
Issue | 8 |
URL | https://www.mdpi.com/2414-4088/5/8/41 |
DOI | 10.3390/mti5080041 |
Projekt:
Anhang:
Recent Publications
- How should we teach chatbot interaction to students? A pilot study on perceived affordances and chatbot interaction patterns in an authentic K-12 setting
- Der Screening- und Kodierprozess im Critical Review. Eine vergleichende Auswertung und bildungssektorübergreifende Lessons Learned
- Forschungssynthesen im Metavorhaben Digi-EBF und Einführung in den Band
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten