

Titel | Students as designers of augmented reality: Impact on learning and motivation in computer science |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2021 |
Authors | Buchner, J, Kerres, M |
Journal | Multimodal Technologies and Interaction |
Volume | 5 |
Issue | 8 |
URL | https://www.mdpi.com/2414-4088/5/8/41 |
DOI | 10.3390/mti5080041 |
Projekt:
Anhang:
Recent Publications
- Systemische Schulentwicklungsberatung im Kontext der Digitalisierung am Beispiel von Schulentwicklungsprozessen und regional organisierten Schulnetzwerken
- Forschungssynthesen in der Mediendidaktik. Ansätze und Herausforderungen (Editorial)
- Material teilen? Eine Untersuchung zu Praktiken der Entwicklung und Nutzung digitaler Unterrichtsmaterialien von Lehrpersonen an Schulen in Deutschland
- How to Promote the Use of Open Educational Resources (OER) in Higher Education. A Parley with OER Experienced Teachers
- Kompetenzorientierte Prüfungserstellung - Eine digitale Workbench zur Konstruktion von Prüfungsaufgaben in der kaufmännischen Berufsbildung
- Cognitive Biases in Screening Processes: Search Strategies in Educational Technology Research - A Systematic Review on Learning with Virtual Reality
- Confounding in Educational Research: A Critical Overview of Research Approaches Investigating Virtual and Augmented Reality