| Titel | Students as designers of augmented reality: Impact on learning and motivation in computer science |
| Publication Type | Journal Article |
| Year of Publication | 2021 |
| Authors | Buchner, J, Kerres, M |
| Journal | Multimodal Technologies and Interaction |
| Volume | 5 |
| Issue | 8 |
| URL | https://www.mdpi.com/2414-4088/5/8/41 |
| DOI | 10.3390/mti5080041 |
Projekt:
Anhang:
Recent Publications
- What is critical about a critical review? A methodological reflection on 20 research syntheses in digital education
- Capturing the research base: Framing a literature search on digital competences
- Detektion und Mapping forschungsmethodischer Qualität in der mediendidaktischen Forschung mittels systematischer Literaturanalysen
- Digitale Bildung und Medienpädagogik als Gegenstand der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
- Zur Qualität beruflicher Abschlussprüfungen: Psychometrik und praxisnahe Designstandards – Ausgewählte Befunde des Verbundvorhabens ASPE
- Didaktisches Design
- Virtuell verbunden – SocialVR-Plattformen im Vergleich
