

Titel | Students as designers of augmented reality: Impact on learning and motivation in computer science |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2021 |
Authors | Buchner, J, Kerres, M |
Journal | Multimodal Technologies and Interaction |
Volume | 5 |
Issue | 8 |
URL | https://www.mdpi.com/2414-4088/5/8/41 |
DOI | 10.3390/mti5080041 |
Projekt:
Anhang:
Recent Publications
- Bildung in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf wirkmächtige Technik und Didaktik
- JFMH - Template
- JFMH - Call for Abstracts
- Media comparison studies dominate comparative research on augmented reality in education
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 1 Didaktische Designs, Konzepte und theoretische Positionen
- Digitale Bildung und Kompetenz in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf Subjektivation und Souveränität
- Virtual Reality in Vocational Training: A Study demonstrating the Potential of a VR-based Vehicle Painting Simulator for Skills Acquisition in an Apprenticeship Training