Titel | Learning to Develop Open Knowledge: the Edinburgh Editathon |
Publication Type | Conference Paper |
Year of Publication | 2016 |
Authors | Highton, M, Littlejohn, A, Rehm, M, Hood, N, Rienties, B, McGill, L |
Conference Name | OER16 |
Keywords | Informal Learning, multimethod approach, open education, social capital, wikipedia |
URL | https://oer16.oerconf.org/ |
Projekt:
Recent Publications
- How should we teach chatbot interaction to students? A pilot study on perceived affordances and chatbot interaction patterns in an authentic K-12 setting
- Der Screening- und Kodierprozess im Critical Review. Eine vergleichende Auswertung und bildungssektorübergreifende Lessons Learned
- Forschungssynthesen im Metavorhaben Digi-EBF und Einführung in den Band
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten