

Titel | Learning and Teaching Music with the Inverted Classroom Model in Schools and Higher Education |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2020 |
Book Title | Make Music Matter - Music Education Meeting the Needs of Young Learners |
Seiten | 259-274 |
Authors | Wieland, E, Bernhofer, A, Buchner, J, Gruber, H |
Publisher | Helbling |
Recent Publications
- Integration von Virtual Reality in die berufliche Bildung – Wie Praxistransfer gelingen kann
- Beyond Comparing Learning Technologies - Experiencing Flow in Virtual Reality
- Potenziale und Herausforderungen von Forschungssynthesen im Kontext der Digitalisierung im Bildungsbereich am Beispiel des Critical Reviews
- Artenvielfalt im Unterricht - Ergebnisse qualitativer Befragungen von Schüler:innen zum Einsatz von XR
- Openness in Education as a Praxis: From Individual Testimonials to Collective Voices
- Mediendidaktik und ihr Beitrag zu Hochschulentwicklung
- Handlungsfelder für die digitale Transformation der Erwachsenenbildung