

Titel | Learning and Teaching Music with the Inverted Classroom Model in Schools and Higher Education |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2020 |
Book Title | Make Music Matter - Music Education Meeting the Needs of Young Learners |
Seiten | 259-274 |
Authors | Wieland, E, Bernhofer, A, Buchner, J, Gruber, H |
Publisher | Helbling |
Recent Publications
- JFMH - Template
- JFMH - Call for Abstracts
- Media comparison studies dominate comparative research on augmented reality in education
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 1 Didaktische Designs, Konzepte und theoretische Positionen
- Digitale Bildung und Kompetenz in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf Technik und Lernen
- Virtual Reality in Vocational Training: A Study demonstrating the Potential of a VR-based Vehicle Painting Simulator for Skills Acquisition in an Apprenticeship Training
- Kooperative Schulentwicklung im digitalen Kontext Handlungsmöglichkeiten anhand dreier fiktiver Fallvignetten