

Titel | Learning and Teaching Music with the Inverted Classroom Model in Schools and Higher Education |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2020 |
Book Title | Make Music Matter - Music Education Meeting the Needs of Young Learners |
Seiten | 259-274 |
Authors | Wieland, E, Bernhofer, A, Buchner, J, Gruber, H |
Publisher | Helbling |
Recent Publications
- Kompetenzen des pädagogischen Personals in der digitalen Welt. Eine vergleichende Übersicht zum Forschungsstand in verschiedenen Bildungsbereichen
- Bildung in der digitalen Welt: (Wie) Kann digitale Kompetenz vermittelt werden?
- Suizidprävention bei Suchterkrankungen – Entwicklung, Implementierung und Evaluation von Fortbildungsund Vernetzungsmaßnahmen
- ‘Give and Take’ – higher education teachers using open educational resources
- Learning about Anne Frank in Virtual Reality: Investigating the Role of Cognitive Load
- Learning about Victims of Holocaust in Virtual Reality: The Main, Mediating and Moderating Effects of Technology, Instructional Method, Flow, Presence, and Prior Knowledge
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 2 Empirische Untersuchungen