

Titel | Designing and studying educational games: Limitations of current design and research approaches in game-based learning |
Medientyp | Book Chapter |
Year of Publication | 2013 |
Book Title | Playing with Virtuality, Theories and Methods of Computer Game Studies |
Seiten | 349-368 |
Autoren | Filsecker, M, Kerres, M |
Herausgeber | Bigl, B, Stoppe, S |
Publisher | Peter Lang |
City | Frankfurt |
Kategorie:
New Publications
- Generative learning strategies do not diminish primary students’ attitudes towards augmented reality
- Driven by emotions! The effect of attitudes on intention and behaviour regarding Open Educational Resources (OER)
- Digitales Lernen während der Covid-19- Pandemie aus Sicht von Studierenden der Erziehungswissenschaften - Handlungsempfehlungen für die Digitalisierung von Hochschullehre
- Strategien der Digitalisierung im Kontext der Pandemie: Implikationen für die Hochschulentwicklung
- Zur Bedeutung von Strategien der Digitalisierung von Studium und Lehre für die Hochschulentwicklung an deutschen Hochschulen: Nur Papiere?
