

Titel | Learning to use a digital workbench to develop competence-based tests in vocational education: Guided or explorative? |
Publication Type | Conference Proceedings |
Year of Publication | 2020 |
Authors | Buchner, J, Vonarx, A, Pfänder, P, Kerres, M |
Conference Name | 17th International Conference Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA) |
Abstract | ausgezeichnet als "Best Paper" |
Recent Publications
- Integration von Virtual Reality in die berufliche Bildung – Wie Praxistransfer gelingen kann
- Beyond Comparing Learning Technologies - Experiencing Flow in Virtual Reality
- Potenziale und Herausforderungen von Forschungssynthesen im Kontext der Digitalisierung im Bildungsbereich am Beispiel des Critical Reviews
- Artenvielfalt im Unterricht - Ergebnisse qualitativer Befragungen von Schüler:innen zum Einsatz von XR
- Openness in Education as a Praxis: From Individual Testimonials to Collective Voices
- Mediendidaktik und ihr Beitrag zu Hochschulentwicklung
- Handlungsfelder für die digitale Transformation der Erwachsenenbildung