Titel | Learning to use a digital workbench to develop competence-based tests in vocational education: Guided or explorative? |
Publication Type | Conference Proceedings |
Year of Publication | 2020 |
Authors | Buchner, J, Vonarx, A, Pfänder, P, Kerres, M |
Conference Name | 17th International Conference Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA) |
Abstract | ausgezeichnet als "Best Paper" |
Recent Publications
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung
- Forschungssynthesen im Metavorhaben Digi-EBF und Einführung in den Band
- Der Screening- und Kodierprozess im Critical Review. Eine vergleichende Auswertung und bildungssektorübergreifende Lessons Learned
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten
- Gestaltung immersiver Lernszenarien: Generative Aktivitäten beim Lernen mit dem Anne Frank VR House