| Titel | Learning to use a digital workbench to develop competence-based tests in vocational education: Guided or explorative? |
| Publication Type | Conference Proceedings |
| Year of Publication | 2020 |
| Authors | Buchner, J, Vonarx, A, Pfänder, P, Kerres, M |
| Conference Name | 17th International Conference Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA) |
| Abstract | ausgezeichnet als "Best Paper" |
Recent Publications
- What is critical about a critical review? A methodological reflection on 20 research syntheses in digital education
- Capturing the research base: Framing a literature search on digital competences
- Detektion und Mapping forschungsmethodischer Qualität in der mediendidaktischen Forschung mittels systematischer Literaturanalysen
- Digitale Bildung und Medienpädagogik als Gegenstand der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
- Zur Qualität beruflicher Abschlussprüfungen: Psychometrik und praxisnahe Designstandards – Ausgewählte Befunde des Verbundvorhabens ASPE
- Didaktisches Design
- Virtuell verbunden – SocialVR-Plattformen im Vergleich
