| Lahne, M. (2) | Laing, K. (1) | Lalyko, V (1) | 
| Landsberg, G (1) | Langer, S. (1) | Laschewski, T (1) | 
| Lauermann, F. (1) | Laumann, D. (4) | Laumann, D. (1) | 
| Layer-Wagner, T. (1) | Lazarus-Mainka, G. (4) | Leal Filho, W. (1) | 
| Lebenstedt, M (1) | Leber, J. (6) | Lee, K. (1) | 
| Leeg, T. (1) | Lehmann, B. (1) | Lehmann, J. (1) | 
| Leimeister, J. (1) | Leonard, J. (1) | Leonhardt, T. (1) | 
| Lermen, M. (1) | Lesk, S. (1) | Liebscher, J. (1) | 
| Liftenegger, M. (1) | Lim, D. (1) | Lindner, M. (1) | 
| Littlejohn, A. (4) | Littleton, K (1) | Lock, J. (1) | 
| Lorenz, R. (1) | Lucke, U. (2) | Lucke, U. (1) | 
| Luckmann, M. (1) | Luczak, H. (1) | Lütke-Entrup, M. (2) | 
| Lütz, S. (1) | ||
Recent Publications
- Zur Qualität beruflicher Abschlussprüfungen: Psychometrik und praxisnahe Designstandards – Ausgewählte Befunde des Verbundvorhabens ASPE
 - Didaktisches Design
 - Virtuell verbunden – SocialVR-Plattformen im Vergleich
 - Generative AI Chatbots for relf-regulated learning while balancing cognitive load: perceptions, interaction patterns, and instructional designs in K-12 learning
 - Walking In Virtual Shoes: Can Creating Avatars In Social Virtual Reality Enhance Counseling Competence, Presence, Perspective Taking, Embodiment And Engagement?
 - Uni- und bidirektionaler Wissenstransfer: Wie kommunizieren Forschungsprojekte zur Digitalisierung mit der Bildungspraxis?
 - Past lives, present learners: Future directions for history education in virtual reality
 
